VKL:n Rytmiikkaa laulussa -koulutus 4.11.2018

Mitä? Päivä koostuu kahdesta 90 minuutin työpajasta. Osallistujat pääsevät päivän aikana molempiin työpajoihin. Kouluttajina Veera Voima: -Laulu-rytmi-keho -karuselli ja Venla Blom: -Rytminen äänenkäyttö -maistiaisia beat boxauksesta Missä? Helsingin Kallion ala-aste Neljäs linja 11-15, Helsinki Milloin? 4.11.2018 klo 11 Ilmoittautuminen/maksaminen?  Maksamalla oheisen linkin kautta osallistumisesi, varaat samalla paikkasi koulutuspäivään. Tämä tulisi tehdä 15.10.2018 mennessä! Maksujärjestelmään pääset klikkaamalla seuraavaa: MAKSAMINEN  Hinta: Maksu on Viihdekuoroliiton jäsenille 15€, muiden Sulasolin erikoisliittojen jäsenille 20€, ja Sulasoliin kuulumattomille 30€ Ruokailu? Koulutukseen ei ole varattu ruokailua, mutta koulun vanhempainyhdistyksen buffetti on auki koko koulutuspäivän ajan. Työpajojen välillä on tauko.

Viihdekuoroliiton kevätkokous 2018

Viihdekuoroliiton kevätkokous pidetään tänä vuonna sunnuntaina 11.3.2018 klo 12 Itäkeskuksen kirjaston kokoustilassa, osoitteessa Turunlinnantie 1, 00900 Helsinki. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat eli vuoden 2017 toimintakertomus, tilinpäätös ja toiminnantarkastajan lausunto. Kokouksessa päätetään tilinpäätöksen vahvistaminen sekä vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille tilivelvollisille. Lämpimästi tervetuloa, T: Viihdekuoroliiton hallitus

Kuoroviihteellä -bileet syyskuussa 2018

Marraskuussa 2017 järjestimme Viihdekuoroliiton ensimmäisen Kuoroviihteellä -illan Suomi 100 teemalla. Tunnelma oli kertakaikkisen huikea! Voit palata siihen hetkeksi  TÄÄLLÄ.   Suuren suosion vuoksi kutsuimme kuorot vetämään jälleen yleisölle parhaat bilesettinsä ja bailaamaan upeissa puitteissa Apollo Live Clubilla rytmillisen kuoromusan tahtiin pe 28.9.2018. Ilmoittautuminen on päättynyt, mutta ei hätää, yleisöksi pääsee tähän upeaan bileiltaan! Lauteilla seuraavat kuorot: Diskantti Espoon Laulu Escappella Helsingin Laulu Hiiden Laulu Kartanon Laulu Lauluyhtye Chime Sekakuoro Puotin Laulu ry Sointu LIPUT: Lipunmyynti alkaa aivan lähipäivinä tällä sivustolla.