KUTSU SYYSKOKOUKSEEN 2018

Viihdekuoroliiton sääntömääräinen syyskokous pidetään tänä vuonna sunnuntaina 4.11.2018 klo 14.45 Kallion ala-asteen juhlasalissa. Koulun osoite on Neljäs Linja 11-15, 00500 Helsinki. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat eli valitaan liiton hallitukseen toimihenkilöt ja vahvistetaan vuoden 2019 toimintasuunnitelma ja budjettiehdotus.   Tule paikalle ja vaikuta! Lämpimästi tervetuloa, T: Viihdekuoroliiton hallitus

Viihdekuoroliitto Karjala -turnauksessa 8.11.18

Suomi kohtaa Venäjän Karjala-turnauksen avausottelussa Hartwall Arenalla 8.11.2018. Ottelu aloitetaan kansallislauluilla. Maamme-laulun tulee esittämään 320:n laulajan suurkuoro johon sinulla, kuorolainen, on mahdollisuus hakea mukaan. Kaikki osallistuvat laulajat saavat lipun otteluun. Suurkuorolaiset istuvat samassa katsomossa. Ilmoittaudu nopeasti, sillä paikkoja on rajallisesti ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Viimeinen ilmoittautumispäivämäärä on 31.10. oheisen linkin kautta. Yhdellä ilmoittautumisella voit ilmoittaa useammankin kuorolaisen kerrallaan. Ilmoittautumiset ovat sitovia.

Kuorotellen katselmus 2019 Helsingissä

Kovasti odotettu ja toivottu Kuorotellen -katselmus on viimeinkin tulossa! Viihdekuoroliitto järjestää yhteistyössä OK-opintokeskuksen kanssa kevään 2019 katselmuksen 30.3. Helsingin Jollaksessa. Katselmus on avoin kaikille kuorotyypeille ja lauluyhtyeille, jotka tuottavat itseään ja toisia viihdyttävää rytmimusiikkia. Jokaisella kuorolla tai lauluyhtyeellä on 15 minuuttia aikaa (sisääntuloineen ja poistumisineen) näyttää parastaan yleisölle, sekä asiantuntevalle tuomaristolle. Sähköinen äänenvahvistus on luvallinen, mikäli kuoro sen itse järjestää. Tarkempi sääntölinkki tällä sivustolla lähempänä ajankohtaa. Arvovaltaiseen tuomaristoon kuuluvat Viihdekuoroliiton taiteellinenjohtaja Kati Sannelvuo , Timo Lehtovaara, Merzi Rajala ja  Jani Siven. Iltajuhlassa nähdään vielä kuoroja lavalla ja jaetaan kulta- hopea- ja pronssisertifikaatit sekä kiertopalkinnot. Jokainen osallistuva ryhmä saa tuomaristolta kirjallisen palautteen tapahtuman jälkeen. Mukaan katselmukseen mahtuu

VKL:n Rytmiikkaa laulussa -koulutus 4.11.2018

Mitä? Päivä koostuu kahdesta 90 minuutin työpajasta. Osallistujat pääsevät päivän aikana molempiin työpajoihin. Kouluttajina Veera Voima: -Laulu-rytmi-keho -karuselli ja Venla Blom: -Rytminen äänenkäyttö -maistiaisia beat boxauksesta Missä? Helsingin Kallion ala-aste Neljäs linja 11-15, Helsinki Milloin? 4.11.2018 klo 11 Ilmoittautuminen/maksaminen?  Maksamalla oheisen linkin kautta osallistumisesi, varaat samalla paikkasi koulutuspäivään. Tämä tulisi tehdä 15.10.2018 mennessä! Maksujärjestelmään pääset klikkaamalla seuraavaa: MAKSAMINEN  Hinta: Maksu on Viihdekuoroliiton jäsenille 15€, muiden Sulasolin erikoisliittojen jäsenille 20€, ja Sulasoliin kuulumattomille 30€ Ruokailu? Koulutukseen ei ole varattu ruokailua, mutta koulun vanhempainyhdistyksen buffetti on auki koko koulutuspäivän ajan. Työpajojen välillä on tauko.

Viihdekuoroliiton kevätkokous 2018

Viihdekuoroliiton kevätkokous pidetään tänä vuonna sunnuntaina 11.3.2018 klo 12 Itäkeskuksen kirjaston kokoustilassa, osoitteessa Turunlinnantie 1, 00900 Helsinki. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat eli vuoden 2017 toimintakertomus, tilinpäätös ja toiminnantarkastajan lausunto. Kokouksessa päätetään tilinpäätöksen vahvistaminen sekä vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille tilivelvollisille. Lämpimästi tervetuloa, T: Viihdekuoroliiton hallitus

Kuoroviihteellä -bileet syyskuussa 2018

Marraskuussa 2017 järjestimme Viihdekuoroliiton ensimmäisen Kuoroviihteellä -illan Suomi 100 teemalla. Tunnelma oli kertakaikkisen huikea! Voit palata siihen hetkeksi  TÄÄLLÄ.   Suuren suosion vuoksi kutsuimme kuorot vetämään jälleen yleisölle parhaat bilesettinsä ja bailaamaan upeissa puitteissa Apollo Live Clubilla rytmillisen kuoromusan tahtiin pe 28.9.2018. Ilmoittautuminen on päättynyt, mutta ei hätää, yleisöksi pääsee tähän upeaan bileiltaan! LIPUT: seuraavan linkin kautta pääset ostamaan liput syksyn vauhdikkaimpaan kuorotapahtumaan: LIPPUKAUPPA Lauteilla nähdään illan aikana seuraavat kuorot: Diskantti Espoon Laulu Escappella Helsingin Laulu Hiiden Laulu Kartanon Laulu Lauluyhtye Chime Sekakuoro Puotin Laulu ry Sointu