Viihdekuoroliitto mukana Jääkiekkoliiton Karjalaturnauksessa 9.11.2017

Jääkiekkoliitto pyysi Viihdekuoroliittoa yhteistyökumppanikseen syksyn 2017 Karjala turnaukseen. Liitto keräsi yli 200 päisen suurkuoron turnauksen avausotteluun Suomi-Venäjä. Kuoro lauloi ennen ottelun alkua Viihdekuoroliiton taiteellisen johtajan, Kati Sannelvuon johdolla ihokarvat nostattavan vaikuttavasti Maamme -laulun ja erätauolla We will rock you kaikui lätkäyleisölle hallissa. Ohessa kuvia tapahtumasta.

UPEA Suomi 100 kuoroviihteellä -ilta Apollossa 2.11.2017

KUVIA TAPAHTUMASTA Viihdekuoroliitto kutsui kuoroja vetämään omat parhaat Suomi 100 settinsä 2.11.2017 Apollo Live Clubin upeisiin puitteisiin. Tapahtumassa päästiin nauttimaan seuraavien kuorojen esityksistä: Chime Diskantti Escappella Espoon Laulu Helsingin Laulu Kartanon Laulu Kilven Kuoro Ramonakuoro Sointu Tunnelma oli illan aikana korkealla kun upea kuoro toisensa jälkeen nousi Suomi 100 -lavalle. Viihdekuoroliitto sai tapahtumasta paljon kiitosta sekä yleisöltä, että esiintyjiltä. Mikäli kuorosi ei juuri tänävuonna päässyt mukaan, ei hätää: vastaavanlaista tullaan järjestämään uudelleen!