Suomi 100 kuoroviihteellä 2.11.2017

Viihdekuoroliitto kutsuu kuorot vetämään omat parhaat Suomi 100 settinsä 2.11.2017. Osallistujat pääsevät esiintymään ja nauttimaan muiden esityksistä Apollo Live Clubin upeisiin puitteisiin valoineen ja äänenvahvistuksineen. Hae 28.8.2017 mennessä mukaan syksyn viihteellisen kuoromusiikin ykköstapahtumaan täyttämällä hakemus johon pääset oheisesta linkistä. HAKEMUS Esitelkää hakemuksessa kuoronne tai lauluyhtyeenne, ohjelmaehdotuksenne (kappaleet sekä niiden niiden esitystavat). Valitsemme mukaan viihdyttävimmät kokonaisuudet. Huomaattehan, että ohjelman tulisi mahtua 15 minuuttiin sisääntuloineen ja poistumisineen. Mikäli kaipaat lisätietoja ota yhteys puheenjohtaja Elina Majokariin: pj@viihdekuoroliitto.net

Kuplan Musabrunssi 4.6.2017

Mitä: Tarjolla Kuplan laulamaa poppia ja Faron brunssiherkkuja! Missä: Faro Channelside Bar & Restaurant  Kellosaarenranta 2, Helsinki Milloin: 4.6.2017 ensi setti klo 11:00 ja toinen setti klo 12:00 Liput: Seuraa tapahtumatietoja TÄÄLTÄ

Sulasolin laulu- ja soittojuhlat 12.-14.5. 2017

Sulasolin Laulu- ja soittojuhlat siirtyvät järjestettäviksi 12.–14.5.2017 Sulasolin seuraavien Laulu- ja soittojuhlien ajankohta vaihtuu. Tapahtuma siirtyy viikolla eteenpäin aiemmin ilmoitetusta eli seuraavaan viikonloppuun 12.–14.5.2017. Ajankohdan muutoksella pyritään välttämään päällekkäisyyksiä muiden keväällä 2017 järjestettävien merkittävien kuorotapahtumien kanssa. Muilta osin Laulu- ja soittojuhlien ohjelma ja suunnitelmat säilyvät ennallaan. Tapahtuma alkaa avajaisilla perjantaina 12.5.2017, ja avauspäivään mahtuu myös konsertteja ja laulua paikallisissa kapakoissa. Lauantaina 13.5.2017 harjoitellaan pääjuhlan ohjelmistoa ja kouluttaudutaan workshopeissa. Päivän ohjelmaan kuuluu lisäksi lukuisia konsertteja, vapaamuotoisempia kuorojen ja orkestereiden esiintymisiä sekä suurkaronkka ja lasten ja nuorten oma illanvietto. Laulu- ja soittojuhlat päättyvät sunnuntaina 14.5.2017 näyttävään juhlajumalanpalvelukseen, kulkueeseen ja pääjuhlaan. Sulasolin Laulu-