Jäseneksi Viihdekuoroliittoon

Miksi liittyä Viihdekuoroliittoon?

Tarjoamme:

• oikeuden osallistua liiton tapahtumiin jäsenhinnoilla
  • koulutusta eri paikkakunnilla.
    Tarvittaessa kauttamme löytyy myös omien koulutustenne tarpeisiinne kohdennettuja kouluttajia.
  • kuorotellen- päivät, joita pidetään säännöllisin väliajoin;
    kavalkadeja, kilpailuja, koulutusta ja mukavaa yhdessäoloa. Mahdollisuus nähdä ja kuulla koko suomalaisten viihdekuorojen kirjo. Saatte hyviä ideoita myös omiin esityksiin sekä ohjelmistoonne. Kuorotellen -päivillä palkitaan kuoroja liiton mahtavilla kiertopalkinnoilla.
  • tapahtumakalenteri netissä: ilmaista ilmoitustilaa konserteillenne
  • yhteistyökumppanimme ammattilaisapua omien, myyvien nettisivujen tekoon (jäsenhina alk.500€)
  • kontaktit kautta Suomen. Voitte etsiä kauttamme vaikkapa uusia konserttikumppaneita
  • äänitearkisto, josta löytyy jäsenkuorojen tekemien taltiointien tiedot
  • ansiomerkkejä ja kunnianosoituksia; näitä liitto jakaa jäsenkuoron esityksestä ansioituneille kuorolaisille ja kuoronjohtajille
  • kaikki Sulasolin (Suomen Laulajain ja Soittajain Liitto) edut (ei Viihdekuoroliiton henkilöjäsenille)
  • ja paljon muuta

Viihdekuoroliiton jäsenmaksut 2016:

Jäsenmaksu (/henkilö) koostuu kolmesta osasta:

1. Viihdekuoroliiton jäsenmaksuosuus  7 €/vuosi.
  2. Sulasolin osuus 19,50 €/vuosi.
  3. Piirin osuus (0,70-2,00 €/vuosi piiristä riippuen)

Tarkan summan voit tarkastaa täältä: jasenmaksut

Sulasol laskuttaa jäsenkuorojen maksut tammikuussa. Kuorojen tulee ilmoittaa jäsenmääränsä aina vuoden alussa, sillä jäsenmaksut laskutetaan kuluneen vuoden viimeisen päivän jäsenmäärän mukaan!

Miten liittyä Viihdekuoroliittoon?

Rekisteröityneen tai rekisteröitymässä olevat kuorot voivat liittyä Viihdekuoroliittoon Sulasolin kaavakkeella .

Liittymisohje

Viihdekuoroliittoon voi liittyä myös henkilöjäseniksi tai kannatusjäseneksi, jolloin Sulasol -jäsenyyttä ei edellytetä.

Henkilöjäsen on oikeutettu Viihdekuoroliiton jäsenhintoihin ja -etuihin.  Viihdekuoroliiton henkilöjäsenillä ei ole äänioikeutta Sulasolin kokouksissa. He voivat kuitenkin osallistua Sulasolin tapahtumiin ei-jäsenenä ja tilata 4 kertaa vuodessa ilmestyvän Sulasol -lehden (20€) ilmoittamalla yhteystietonsa Sulasolille. Henkilöjäsenmaksu on 14€/vuosi

Kannatusjäsen voi olla henkilö tai oikeuskelpoinen yhteisö, joka maksaa vuotuisen kannatusjäsenmaksun. Kannatusjäsen ei voi tulla valituksi yhdistyksen hallitukseen, eikä tällä ole äänioikeutta. Kannatusjäsenmaksu on 20€/vuosi

OK -tuki Sulasolin jäsenyhdistyksille

Jäsentietojen päivittäminen

Viihdekuoroliittoon kuuluvan kuoron tulee ylläpitää itse tietojaan Sulasolin jäsenrekisterissä.
Mikäli yhdistyksellänne ei vielä ole jäsenrekisterin ylläpitoon vaadittavia tunnuksia, voitte tilata ne Sulasolin nettisivuilta osoitteesta (http://www.sulasol.fi/jasenille/)löytyvällä lomakkeella.

Tunnukset saatuanne voitte kirjautua palveluun ja päivittää rekisterin osaltanne ajantasalle.
Sulasol-lehti postitetaan teille rekisterin tietojen mukaan. Myös laskutus tehdään jäsenrekisterissä olevien tietojen mukaan. Kannattaa siis pitää yhdistyksen tiedot ajan tasalla!

Henkilö- ja kannatusjäsenhakemus

Roskapostiesto